Hizmet Yönetimi
Eksiksiz hizmet yönetimi
SAP Business One eksiksiz uygulaman?n bir parças? olarak tamamen entegre CRM i?levselli?i sa?lar. Pazarlama, sat?? ve hizmet kapsam?nda s?k? bir ?ekilde entegre edilmi? özellikler, mü?teri ömür döngüsünün tamam?na yönelik uçtan uca görünürlük sunar.
Entegre CRM i?levselli?i mü?teri kazanma, elde tutma, mü?teri sadakati ve i?letme için kârl?l??a yönelik eksiksiz kontrol sa?lar.
SAP Business One: CRM hizmet
Hizmet yönetimi özellikleri; hizmet departmanlar?na hizmet i?lemleri, hizmet sözle?me yönetimi, hizmet planlamas?, mü?teri etkile?imi aktivitelerinin izlenmesi ve mü?teri deste?i konular?nda yard?mc? olur.
Anahtar özellikler ve i?levsellik
- Hizmet sözle?mesi: Bu özellik kullan?c?lara, mü?terilere sat?lan kalemler veya hizmetler için düzenli destek sa?lama veya garanti sözle?mesi olu?turma olana?? sa?lar. Sözle?mede, ba?lang?ç ve biti? tarihlerinin yan? s?ra garanti edilen yan?t veya çözüm süreleri gibi sözle?menin belirli ko?ullar? tutulur.
- Mü?teri ekipman kart?: Bu özellik hizmet teknisyenlerine; üretici seri numaras?, de?i?tirme seri numaras? ve tüm hizmet ça?r? geçmi?i gibi mü?teriye sat?lan bir kalem hakk?nda ayr?nt?l? bilgi sa?lar. Ayr?ca kaleme tayin edilen hizmet sözle?melerini listeler.
- Mü?teri ekipman kart?: Bir mü?teriye veya mü?teri aral???na sat?lan tüm ekipman ve ilgili seri numaralar?n? görüntüler.
- Hizmet ça?r?lar?: Kullan?c?lara, belirli bir tarihte veya tarih aral???nda olu?turulan, çözülen veya kapat?lan, sisteme girilmi? tüm hizmet ça?r?lar?n? görüntüleme olana?? sa?lar.
- Kullan?c?lar raporu; yaln?zca belirli bir kuyruk, teknisyen, sorun türü, öncelik, kalem ve ça?r? durumuyla ilgili hizmet ça?r?lar? görünecek ?ekilde s?n?rlayabilir.
- Ayr?ca kullan?c?lar süresi geçmi? ça?r?lar? da görüntüleyebilir.
- Kuyru?a göre hizmet ça?r?lar?: Kuyrukta bekleyen tüm hizmet ça?r?lar?n? izler. Belirli bir olayla ili?kili ça?r? geçmi?i tutar. Çe?itli ça?r? durumlar? izlenebilir ve ça?r?lar ayr? teknisyenlere tayin edilebilir ya da bir ekip kuyru?unda tutulabilir.
- Sorumluya göre yan?t süresi: Kullan?c?n?n mü?teri ile hizmet aras?ndaki etkile?imi izlemesine ve tek bir hizmet ça?r?s?na yan?t vermek için gereken zaman? kaydetmesine olanak sa?lar.