Özelle?tirme ve Geli?tirme
BT Yöneticileri için Mimari
Yönetimi kolay sunucu mimarisi
SAP Business One uygulamas?, Microsoft® Windows® Server platformunun parças? olan sunucularda bar?nd?r?l?r.
Sunucu mimarisi güvenlik, yedekleme ve a? eri?imi protokollerini içerir. Kullan?c?lara, geni? alan a?? (WAN) Terminal Hizmetleri veya Citrix XenApp teknolojisi arac?l???yla, organizasyonunuzun istedi?i herhangi bir yerden eri?im sa?lanabilir.
SAP Business One ortam? veri taban?n? bir ba?ka makineye kaydetme ve aktarma ihtiyac?n? ortadan kald?rarak, standart veri taban? yedekleme prosedürlerini kullan?r ve bu arada kritik i? bilgilerine an?nda eri?im sa?lar.
Geli?mi? SAP Business One mimarisi Microsoft® SQL Server veri taban?n? destekler.
SAP Business One Integration Technology (B1i) ile basit, desteklenen entegrasyonlar
SAP Business One Integration Technology; SAP Business Suite'in bile?enleri, SAP NetWeaver® teknoloji platformu ve hatta di?er harici uygulamalarla h?zl? ve kolay entegrasyona olanak tan?r. SAP NetWeaver için SAP Business One entegrasyonu, SAP Business One'? SAP Business Suite bile?enleriyle sorunsuz entegre etmek isteyen mü?teriler için uygundur. Bu senaryo tipik olarak SAP Business One
kullanan daha küçük i?letmelerin, entegre olmak istedikleri daha büyük bir grubun ?ubesi, temsilcisi, sat?c?s? veya herhangi ba?ka bir yan kurulu?u oldu?u durumlarda ortaya ç?kar. SAP Business One'?n SAP çözümleriyle sorunsuz entegrasyonu, SAP Business One vizyonunun önemli bir parças?d?r ve SAP NetWeaver stratejisiyle paralel hale getirmek bu amaca ula?mak için esast?r.
Ba?l?ca faydalar?
- ? SAP (veya di?er sistem) ortamlar?yla sorunsuz ve h?zl? arayüz olu?turma becerisi
- ? SAP Business One, SAP NetWeaver, SAP BusinessObjects™ ?? Zekas? ve SAP Business Suite bile?enlerinin süregelen geli?tirmelerinden yararlanma becerisi
- ? SAP’nin kullan?ma haz?r geli?tirme öncesi entegrasyon içeri?i geli?tirme becerisi; böylece ilgili maliyetler önemli
Özelle?tirebilme ve Konfigürasyon
SAP Business One kullan?c?lara, belirli i? ihtiyaçlar?n? kar??lamak için formlar, sorgular ve raporlar uyarlamak üzere güçlü araçlar sunar.
Bu araçlar sayesinde ?irketler geli?mi? teknik e?itim gerekmeden çözümü kullanabilir. Bu durum kullan?c?lara; ayarlar? döviz kurlar? tan?mlayacak, yetki parametrelerini belirleyecek, dahili posta/e-posta ve veri içe/d??a aktarma i?levleri olu?turacak ?ekilde konfigüre etme
olana?? sa?lar. Yönetim özelli?inde konfigüre edilebilen anahtar i?levlere ?unlar dahildir:
- ? Kullan?c? tan?mlar?: Hesap plan?, vergi kodlar?, sat?? çal??anlar?, bölgeler, projeler, adres biçimleri, ödeme ko?ullar?, tedarikçi, mü?teri, kalem ve komisyon gruplar?, depolar, hizmet sözle?mesi ?ablonlar? ve kuyruklar, bankalar, ödeme yöntemleri ve sevkiyat yöntemleri.
- ? Yetkiler: Yöneticiler kullan?c?lar?n hangi bilgilere eri?ece?ini tan?mlayabilir. Önemli belgelerin sahipleri vard?r ve bir kullan?c?n?n belge sahibiyle ba?lant?s? temelinde bunlar için tam veya salt okunur eri?im verilir ya da eri?im verilmez. Eri?im; kullan?c?n?n ayn? ekipte, departmanda veya ?ubede olup olmamas? ya da belge sahibinin ayn? yönetici olup olmamas? veya belge sahibinin yöneticisi ya da ast? olup olmamas?na göre verilebilir.
- ? Çe?itli ?irket genel ayarlar? Kullan?c? tan?ml? alanlar Kalemler, muhataplar ve belgeler de dahil olmak üzere çözümün birçok bölümünde, kullan?c?lar kendi alanlar?n? tan?mlayabilirler. Bu, birçok farkl? i? aktivitesi için gereken tipik bilgileri yönetme olana?? sa?lar. Ayr?ca metinler, adresler, telefon numaralar?, URL'ler, dosya ekleri, resimler ve aç?l?r listeler gibi çe?itli türde bilgileri girmek için kullan?c? tan?ml? alanlar? seçebilirler.
Kullan?c? tan?ml? de?erler
Kullan?c? tan?ml? de?erler, sistemdeki her alan için (kullan?c? tan?ml? alanlar da dahil) ön tan?ml? bir arama sürecinden gelen verilerin kaydedilmesini sa?lar.
Kullan?c? tan?ml? de?erlerin olas? kullan?mlar? ?unlard?r:
- ?lgili verilerin sistemdeki kullan?m? temelinde de?erlerin alanlara otomatik girilmesi
- Ön tan?ml? listeler temelinde de?erlerin alanlara girilmesi
- Ön tan?ml? sorgular (kullan?c? tan?ml?) temelinde de?erlerin alanlara otomatik girilmesi
- Sistem alanlar? aras?ndaki ba??ml?l?klar?n tan?mlanmas?
- ? Kullan?c? imzas?, olu?turma tarihi ve aç?k çeklerin bakiyesi (muhatap için) gibi yaln?zca sorgular için kullan?labilecek alanlar?n görüntülenmesi
Aç?k entegrasyon
SAP Business One i?letme ihtiyaçlar?na göre uygun maliyetli büyüme olana?? sa?lar:
- A??r ve sürekli BT yükü getirmeden, tam yetkili kullan?c?lar taraf?ndan de?i?en i?letme ihtiyaçlar?na kolayca uyarlanabilir
- Kullan?c?lar form, sorgu ve rapor tercihlerini de?i?tirmek zorunda kalmaz; do?rudan fiili günlük i? aktivitelerini yans?tan gömülü süreç modellerine olanak sa?lan?r
- Di?er uygulamalarla kolayca entegre edilir; böylece mevcut sistemlerdeki yat?r?mlardan yararlanmaya devam edilebilir veya yeni teknoloji avantaj?ndan faydalan?l?r
- SAP Business One Mimarisi di?er uygulamadaki i?lemleri ve a?a?? yönde i? ak???n? etkileyecek ?ekilde, uyar?larla yönetime